pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang


剛剛的星期日大家有咩搞作呢?Lifewire就去了數碼港設攤位,不但即製棉花糖,更有心意卡和禮物大派,唔知大家有無拎到呢?

當日有數百人參與「香港弱能兒童護助會」- 童步行,完成幾公里嘅步行活動後,大家就喺數碼港商場參與嘉年華會。

Lifewire的棉花糖換領大排長龍,不少一家大細都食得津津有味!

此外,Lifewire更提供心意卡讓大家送上祝福予病童。無論大人小朋友都很有心思,不但寫上祝福字句,更發揮創意使心意卡充滿可愛的圖畫。

當日即場「Like」同「Share」 Lifewire Facebook的朋友即獲星星糖禮盒!
數十名即場登記成為Lifewire會員的朋友,更獲國際知名攝影師Ming Thein作品印製而成的潮tee、A4 Folder、Postcard,甚至價值$500的Photo Album!

Lifewire特別鳴謝PartyHomeHK贊助棉花糖機:

http://www.partyhomehk.com/

仲有問題?

可以電郵 info@lifewire.hk或者打嚟Lifewire《護.聯網》熱線:3758 8701

希望下次可以同你一齊玩!一齊為病童出分力!
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.