pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang

【病童每日生活係點過?】

為令大家了解病童日常生活經歷的不便,Lifewire 聯同 HKBU ORGC 一班同學於12月3日(星期四) 合辦「無障礙體驗夜」,

透過體驗遊戲和分享,讓大家親身體會病童生活上面對的困難。

當日Lifewire先到 AAB 3/F Podium 慈善義賣,一班同學仔都好踴躍支持!

 

唔少同學都俾棉花糖機嘅香味吸引,當日我哋賣出超過50支棉花糖!

 

當晚7:30入戲肉!Lifewire Rochelle向大家簡介咗幾個病童個案,一班同學都好留心聽,當日其中一個遊戲叫「鼻尖上的訊息」,究竟同學可以唔用手嘅情況下點打字呢?

我哋其中一個個案係玻璃骨患者恬恬,肢體難以正常移動,同學仔就體驗不能用手用腳下,如何去飲水?

 

仲有一個遊戲叫「無手傳意」,目的讓同學體驗肢體殘障的病童平日難以輕易地表達所思所想。

當日超過30名參加者,Lifewire再次多謝大家支持!



等等!正嘢邊有咁快完呀?
識睇一定睇我哋跳城城嘅舞步 - 「對你愛不完」!
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.