pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang

Steve's Profile                      (已婚,育有一女)

日期 完成賽事
2012年4月 撒哈拉沙漠250公里賽
2013年4月 北極42公里馬拉松
2014年5月 台灣50公里超級馬拉松
2014年6月 意大利高原雪山119公里超級馬拉松
2014年10月 澳洲墨爾本海岸100公里超級馬拉松
2014年11月 美國新墨西哥州85公里超級馬拉松
2015年1月 智利火山70公里超級馬拉松
2015年1月 南極100公里超級馬拉松
2016年9月 美國大峽谷273公里超級馬拉松

 

「選擇跑步、選擇去唔同地方體驗人生,用咗我好多時間、資源、金錢;亦都剝削咗好多搵錢機會,但,呢個係我嘅選擇。」

盧俊賢(Steve Lo),香港首位榮獲「馬拉松大滿貫」殊榮的跑手。他不是天生的運動員,只因前老闆一個「沙漠分享」,令他放棄在金融業賺錢的機會,寧願「攞苦嚟辛」,憑着「放棄不在選擇之列」的信念,三年間跑遍七大洲,透過極地體驗領悟人生。

 

「不嬲都唔跑步嘅!」展示着一腳水泡「戰績」的Steve,最厲害那兩次只是半跑半行完成十公里賽……直到2011年,他的前老闆完成撒哈拉沙漠馬拉松回來後分享當中點滴,燃起他的好奇心,自此展開他人生第一次極地挑戰──撒哈拉沙漠馬拉松;亦是這一次,為他帶來非凡體驗。

赤腳童的「一啖水」

在一望無際的沙漠上,一個赤膊兼赤腳的男童向Steve索糧水,Steve送上「一啖水同幾粒糖」;沒料到個多小時後,他們在高山上重遇,「佢唔係再問我攞啲乜,純粹同我講多謝。我哋喺香港已經好幸福,一個5、6歲小朋友,喺咁惡劣嘅環境都可以好開心生活,攞咗你一啖水,感恩到爬上山只為同你講多謝」。

同樣的沙漠,Steve遇上一班來自法國的消防員,他們推着輪椅載着一位殘障兒童參賽,讓他親身感受大自然,看得他煞是感動,「我上到一個好高嘅山,係啲好似人咁高嘅石頭組成,冇路㗎,你幻想吓推住輪椅上啲咁崎嶇嘅路係有幾難。我上到山頂,望番落山腳見到佢哋好努力咁推;嗰刻會覺得自己用雙腳跑上山係辛苦,其實人哋仲辛苦,呢個世界好多人辛苦過我哋好多百倍,但佢哋都堅持,畀到我好多正能量」。
Steve

期待下一個「我」

跑過沙漠、闖過南北極、上過高原雪山,三年間跑遍七大洲共八項馬拉松賽事,但Steve坦言每次參賽也沒甚期望,反而享受在毫無預測下感受環境帶給他的體驗,「唔止係挑戰自己,每次都會遇到啲好犀利、好多唔同見解嘅人,令你對人生有好大啟發,呢啲人畀到我嘅感受係深過完成七大洲嘅比賽,所以我不斷參賽,期望有下一班人impress(感動)我」。

「我將呢啲難得嘅經驗,透過學校講座同社交媒體分享,經驗係要累積,儲多啲所見所聞,一個一個咁傳遞畀年輕人聽。」不過Steve明白到「聽人講不如親身體驗」,所以去年3月舉辦「五嶽山超級馬拉松世界賽」推廣跑步文化,更希望年輕人親身參與後,可以用自己的口去傳遞自己的故事,「透過辦比賽,令多啲人變成『我』,我未必可以帶佢哋去沙漠、去南北極,但起碼我可以製造環境畀佢哋,感受比賽背後嘅意義」。

 

冀帶病童感受世界

「我希望跑出更多幫人嘅路!」年底將出征安第斯山脈的Steve,盼以生命影響生命:「好想效法撒哈拉班消防員,希望籌組一班香港人,帶病童去感受世界,透過『跑』去籌款,幫佢哋喺復康路上平坦啲、順利啲。」

「我覺得身體嘅殘缺係人生入面一種挫折或者遺憾,但同時粉飾我哋嘅生命。如果冇咗呢啲難關,我哋未必會感受到生命真正嘅可貴。所以一齊去面對!放棄不在選擇之列,加油!」



過程緊要過結果

「每個人都應該放膽去做自己認為啱嘅事,唔應該驚失敗,因為人生唔會有永遠嘅成功,反之都冇永遠嘅失敗。冇既定嘅成功,就唔覺得有失敗;倒不如每樣嘢都放膽做、認真做,過程係緊要過結果!」

撰文:李楚瑩
編審:梁劍紅
攝影(照片) :tat
影片製作:Yapple Production & Lifewire
(部份照片、影片由受訪者提供)
盧俊賢
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.