pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang

Lifewire【護・戶送】義工

Lifewire【護・戶送】於數個星期日安排義工到港九新界派送物資及熱飯 

 

深刻體會

 

往日,間中都會做義工的,只是玩樂性質居多;某日,好友(小玉)話義工缺 人手,幫罕見病病童煮飯、送飯、派物資等,我即時話:「好好!」因為明白箇中需要和心情。

 

義工工作展開!

 

接到 Order 要 100 個飯盒,心中有點忐忑,怕做得唔好,累事了。但既來之、 則安之,大家二話不說,分工合作……我們負責廚房、點洗、點切、點煮?要 偏腍、鹹?軟、硬?大家畀點點意見,就係力量!亦要同時間鬥快,把煮好的 熱飯送到患者手中,就係義工們的期待。好快地,已經把所有都送出,雖然係 好累,但反覺心裏踏實同安穩,係同理心!今次性質有深刻體會同交流,上了 好寶貴的一課,比起無私 Jazz Bird 小店,我哋只係出丁點力……大家加油!平安! 

 

義工蔡健容 Moon

Lifewire【護・戶送】義工

Lifewire【護・戶送】於數個星期日安排義工到港九新界派送物資及熱飯 
更多資訊: https://www.lifewire.hk/tc/Whats-New/Activities/20220522.html
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.