pgview
/CheckIfDuplicatedEmail
/Lang

 這年,市面出了許多粉。

除熱烈追捧MIRROR的「鏡粉」、「生粉」……
還多了一批「七粉」!
有「七師傅」,便有點擊。有「七師傅」,便有開心的忠粉。
人氣急升,廣告女王,毫無懸念。
「師傅愛你」、「譚仔姐姐」……熱話不輸爆紅男團。

「神棍」、「死全家」……詛咒惡毒,卻泰然視為定律。
謹記「要有善良的心」、送歡樂,用愛發放正能量!
師傅「帶我行正路」!功德無量!

 

  玄學家七仙羽,人稱「七師傅」;上網搜其資料,如她所言,大多是帶來歡樂的圖文。「唔鹹唔淡」「譚仔姐姐」mode廣東話,是她的標記、也是她的賣點。近年老是常出現於電視螢幕而人氣急升,多得一輯《鬼同妳上位》,最終上位的,不是參賽者、而是最囑目的主持「七師傅」。
 
  每次出場,大家總滿心冀盼着師傅隨心的爆笑金句。她如憨直傻氣的冷笑匠,一臉正經、字字珠璣,語出驚人,「你好淫邪」、「師傅愛你」、「師傅保護你」、「克羅地亞我玩晒」、更穿起古裝跳舞「俾鬼睇」;從不令人失望。

 

 

七師傅 Lifewire 早已結緣

  從最初被批「騎呢」、「神棍」、「九唔搭八」……大量負評,至漸受網民喜愛,「其實佢幾真」、「睇得好過癮」、「我愛師傅」…..及後人氣飊升,成廣告界新寵,逾百萬點擊的「譚仔姐姐」,網民Like爆貼地夠親切;熱播得讓她受寵若驚。


  工作海量式湧至,七師傅幾乎「無處不在」、更是分身不暇,但小編找她訪問,要求與患杜興氏肌肉營養不良症「蝸牛仔」陳梓鍵、及發展性髖關節發育不良的白晞佑,齊齊做任務,感謝家長長年累月的悉心照顧;百忙的她即爽快答應。


  其實,七師傅早與Lifewire《護.聯網》結緣,她曾贊助我們主辦的慈善舞台劇,為病童籌款。「十幾年前,我有去內地幫啲小朋友,有啲係白血病,有啲係肌肉萎縮。」七師傅形容首次接觸罕病患者時,內心極受衝擊,「嘩!原來世間上有呢啲病,係好難以相信!當時我呢啲義工都忍唔住喊。」


  訪問這天,卅多度高溫、更突下起大雨,雨汗交織,七師傅笑着急步來迎接團隊及梓鍵,親切地俯身打招呼:「梓鍵,你好呀!我係七師傅!」曾開設插花體驗班的七師傅,彎着身子先帶着坐輪椅的梓鍵到花墟,並肩同行。「你鍾意咩色㗎?」「媽咪鍾意咩花?」

 

以花連繫病童 發放生命力量

「我幫嗰個小朋友(晞佑)揀埋啦!」看著林林種種的鮮花,「一紮夠唔夠呀?」片刻,七師傅回頭見梓鍵凝視著一排排多肉植物,她像看穿梓鍵心思, 「買啦、買啦,我送畀你,屋 企擺多啲花會開心啲㗎!」她精挑細選了一盤多肉植物給梓鍵,原來梓鍵是記掛着喜歡多肉植物的媽媽。

「今日幫佢哋揀花,就係諗住揀啲正能量嘅花,你望到啲花係會有生命力量!」鮮豔的玫瑰加上可淨化空氣的尤加利葉、象徵開心的跳舞蘭拼上淺綠的繡球花,「簡簡單單已經好靚。」


 
 

溫馨大細路 熱情又害羞

   買完花,梓鍵搖身一變,成了七師傅的私人司機,讓捧著鮮花的七師傅站上輪椅後板,「第一次『坐』呢啲車」,七師傅如小朋友般難掩興奮地歡呼,沿路又舉起勝利手勢,「好好玩呀!Let’s go!」二人開心地會合晞佑,開始插花班了  。
 
  「小心呀,唔好整到手」、「花太長會失去平衡,要剪短啲」、「我哋一齊剪啦」,過程中七師傅不時細心叮囑,有時又顯得有點害羞 ; 過程中雖沒太多交談,場面卻惬意溫馨。其間,七師傅還教二人英文。
 
  「見呢兩個小朋友都好正面、好樂觀」 小朋友帶來歡 樂氛圍,令七師傅也融入其中,更體會到家長多年來的言 傳身教的用心,「我感到佢哋家長都係好樂觀,唔會覺得 小朋友有病;見到啲家長好開心、好堅強。」

 

「全世界個個都有病」

  「我覺得唔好當佢哋係病人」,普通人眼裡,病人往往是命途多舛,需要優待,七師傅卻另有看法,「如果話有病,我覺得全世界個個都有病,只不過唔知邊個有啲咩病」,無論是患上可見或不可見疾病的人,七師傅都以平常心看待,「我哋每個人,最終生老病死係必經階段,所以要用『理解』和『關懷』嘅心態去睇人。」
 
  「社會要更加多關懷呢啲小朋友,可能有啲人未接觸過,根本都唔知。」多一份力量,便可以將一朵朵花凝聚成百花齊放的花束。

 

 

做好自己 善良得人心

  鏡頭前,七師傅哼著耳熟能詳的歌,鏡頭下,她亦身體力行實踐「師傅愛你」,定期做慈善活動,派送物資。早前她帶領善信們到水塘放生,卻跌入了網民爭議的漩渦,被貼上「假善心」、「神棍」等負面標籤。

 

  對於行善,社會上公認的定義可能迥然不同,「好多人以為行善就係捐錢,其實誤解咗!真正嘅行善就係首先自己要有一個善良嘅心,自己先做好自己。」出於好意的一舉一動,雖然未必會得到別人的認同,但善行無法以物質去衡量,「對人微笑,帶畀人更多正能量,都係一個善行。」
 
  人紅自是雙面刃,有人喜歡自己的獨樹一幟,亦有人討厭自己的標奇立異。「我覺得鍾意我嘅人多啲…」小編下不了定論,但確見不少言論為她抱不平,「好多網民幫我反擊,話七師傅個人好善良。」只見她雙手合十,感謝願意為她挺身而出的人。
 
 

被咒死全家 處之泰然

  曾被網民鬧「死全家」、「全家落地獄」,七師傅均一笑置之。「嬲就無嬲,當時覺得好失望,我知呢啲人心態一定唔平衡。」面對負面評論,七師傅從來沒有隔空開火,「當時覺得好詫異,過一陣我就無嘢,原諒佢哋。」

 

 
 「呢個係好正常,因為有一個定律 叫『能量守恆定律』,當一樣嘢得到了,另一樣嘢一定會失去。」寂寂無名的人就像路邊的野草,乏人問津,「全世界任何一個總統都會有好多人鬧」。欲戴王冠, 必承其重,七師傅道出得失是對等的道理。
 
  內心強大得如此化境,未知是否與她常到尼泊爾、不人丹和印度等地閉關修行有關,她悟出佛教道理,「如果有人鬧你,其實係幫你消孽障,係好事嚟。」七師傅不諱言,自己並非天生樂觀,也需是調節心態,「(負面批評)都磨練我,令我嘅修養可以提升,所以啲人鬧我我唔介意。」

 

 

 

與觀眾有緣 與佛更有緣

曾任電視台記者及主播,又有醫師資格,百足般多爪的七師傅,自小已接觸玄學,天生與佛有緣。「當我聽到啲經文係突然間覺得好開心,自細我就好鍾意唸經,同埋自細就唔鍾意食肉。」經常出入寺廟、拜佛,慢慢便種下了興趣的種子,最後更變成自己的事業。「幫人解決問題都幾好,咁就全職做玄學。」


「我一開始其實係無打算做幕前。」精通中西玄學的七師傅在機緣巧合下接觸幕前工作,在不同節目中使出了渾身解數,結果帶來出其不意的綜藝效果,這或許成為七師傅的人生新方向。「我就無乜所謂,我覺得如果有呢個機會,都可以去嘗試,如果無呢啲機會都無問題,我對所有嘢都係順其自然。」
 
「如果無人鍾意,咁廣告商都唔敢搵我拍廣告。」多變的造型、與生俱來的魅力,讓七師傅意外收獲觀眾緣。「大部分人上電視,可能要包裝下自己,唔想俾人知道真嘅佢。」七師傅爽朗直接的性格深得觀眾喜愛,「我就無乜所謂,我咩都係講真,啲人可能鍾意呢樣野。」  
 

玄學?幕前工作?七師傅毫不猶疑:「我唔係咁鍾意成日喺幕前,其實我鍾意靜、鍾意修行。」然而,七粉們大概也只想你繼續現身幕前;就如你所言,為人帶來歡樂,也是佈施之一吧。

 

 

image

訪問彩蛋:師傅愛病童💗💗💖💖

  超忙的七師傅人紅卻不驕,全無架子;採訪當天,大量客戶不斷來電,她 卻一遍遍地掛斷,直至訪問結束,才回覆電話,訪問比預期時間延遲了亦毫 無怨言。
 
  初次跟罕病童相處,七師傅感受甚深,「起碼我哋可以跑,可以做運動」 罕病童忍受了常人未必知曉的不便,「相比起係非常感恩。」
 
  與團隊逛花店,每次到收銀機前,七師傅的熱情總是當仁不讓。「總 數……」收銀員話語甫落,七師傅馬上搶著付錢,「我有、我有」 誓不讓團隊付費。接過花束,七師傅又著緊地擔心,「未刨刺驚 小朋友會整親手」
 
  她更「貼錢」做訪問,封了利是給梓鍵和晞 佑,還擺出愛心手勢,鼓勵罕病童和 Lifewire 《護聯網》,「我都好支持你哋,愛係 最大嘅能量,師傅愛你!」

 

 

image

 

 

採訪、撰文:史碧琦、梁劍紅
編審:梁劍紅、Avy Ip
攝影:Sea.Pho.Yea、Nichigo Mak
影片製作:Lifewire、Sea.Pho.Yea

場地提供: Morokok


 

* * * * * * * * * * * * * * *
如欲捐款予指定個案/籌募活動,請下載「捐款表格」。
 
100港元或以上的捐款可申請免稅。
如欲索取捐款收據,請下載「申請捐款收據」表格,
填妥後並連同銀行入數紙副本或支票,電郵至info@lifewire.hk或寄回本會。
* * * * * * * * * * * * * * *
View Comment (0)
You must be a logged in contributor to comment.